Opis gry
Gra zostala napisana jako częsć praktyczna pracy magisterskie pt. "Gra jako przyklad tworzenia apletu w języku Java."
Gra polega na pokonaniu całej planszy, uważając na potworki i omijając różne przeszkody. Na przejście danej planszy jest wyznaczona ilość czasu. W całej grze masz 3 życia. Gdy ludzik wpadnie do przepaści lub wejdzie na potworka, traci życie.
Gdy starci wszystkie życia lub gdy upłynie czas przewidzoany na planszę przegrywasz i kończysz grę. Gdy uda dojść ci sie do flagi kończącej planszę, przechodzisz na następny poziom. Jeżeli ukończysz
3 poziomy przechodzisz całą grę. W trakcie gry zbierasz złote monety, gdy zbierzesz ich 20 dostaniesz nowe zycie.
Sterowanie:
strzałki lewo, prawo - sterowanie ludzikiem
spacja - skok
F1 - pomoc
P - pauza
Esc - wyjście do menu